L.yas

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


l.yas

L.yas

l.yas

http://l.yas.loxblog.com

L.yas

SMS عاشقانه

L.yas

به وبلاگ من خوش آمدید L.yas

L.yas

SMS عاشقانه

وقتی تو با منی ندارم هیچ غمی / میخوام چیکار غمو وقتی تو عشقمی .
 
نه زمستانی باش که بلرزانی و نه تابستانی باش که بسوزانی ، بهاری باش که برویانی .

 
مردان در قابوس مردانگی ، به وسعت غیر قابل تصوری نامردند ، برای اثبات آن همین بس که در مقابل قلب فریب خورده ی یک زن می پندارند که مردند . (دکتر شریعتی)
 
ای دوست بی تو جهان را چه کنم / دل میل تو دارد دیگران را چه کنم .

 
زیباترین سلام دنیا طلوع خورشید است ، آن را بدون غروبش تقدیمت می کنم .
 
اشتباهی که همه عمر پشیمانم کرد ، اعتمادیست که بر مردم دنیا کردم .

 
بی هیچ اجباری می ماند خاطره ای از تو در یادم بی آنکه بدانم دلتنگت می شوم ، بی آنکه بخواهم بغضم برای توست و تو بی آنکه بدانی فراموشم می کنی !
 
از خدا می خواهم آنچه را که شایسته ی توست به تو هدیه بدهد نه آنچه را که تو آرزو داری ، زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک و شایستگی تو بسیار است .

 
تو آنگونه مرا دوست میداری که دلت دوست دارد ، من آنگونه تو را دوست دارم که خدا دوست دارد ، فرقش چیست ؟ تو از من روزی خسته میشوی اما من هر روز عاشقتر می شوم !
 
سرگذشت غم هجران تو با شمع گفتم / آنقدر سوخت که از گفته پشیمانم کرد .

مهربونیات زیاده که هنوز خوب و صبوری / مثل یک حس قشنگی حتی وقتی خیلی دوری .
 
دعا میکنم غرق باران شوی / چو بوی خوش یاس و ریحان شوی / دعا میکنم در زمستان عشق / بهاری ترین فصل ایمان شوی .
 
خدایا به هرکه دوست میداری بیاموز که دوست داشتن از زندگی کردن بهتر است و به هرکه دوست تر میداری بچشان !
 
صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم / تا به کی در غم تو ناله شب گیر کنم .

 
خانه ی دل جای هر بیگانه نیست / کوی مجنون جای هر دیوانه نیست / قلب مجنون به لیلی خوشتر است / غیر لیلی لایق این خانه نیست .
 
بر درت می آمدم هر شب مرا وا میزدی / گفتمت نامهربانی دم ز حاشا میزدی / دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا سحر / کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی .
 
اگه خرسی دنبالت کرد بترس ، چون اون هم فهمیده تو چه عسلی هستی !
 
الهی خستگی هات دور دور شه / چشای دشمنات کور کور شه / الهی هر چی از دنیا میخوای / به یه چشم به هم زدن زود جور جور شه .
 
زندگی مثل یه جادست ، منو تو مسافراشیم / قدر لحظه ها رو بدونیم ، شاید فردا نباشیم .
 
دلتنگیهایم از دوری توست ، تو که در آن غروب جدایی تنها ، مسافر جاده ها شدی و کوله بارت را پر از یاس های سپید کردی تا بهای هنگفت عشق را بپردازی و عاشقانه بازگردی ، من چشمانم را به امتداد جاده دوخته ام ، می دانم که روزی خواهی آمد ، آن روز که عشق نایاب ترین عنصر زندگی انسانهاست .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 13 فروردين 1389برچسب:,;ساعت9:46;توسط L.yas; | |